Het is bijna zover - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Evie Lodder - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Evie Lodder - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: .

Blijf op de hoogte en volg Evie

27 Januari 2014 | Nederland, Gouda

2 maanden geleden installeerden wij enthousiast de 'countdown app' op onze telefoon. Zo kunnen wij elke dag kijken hoeveel dagen het nog duurt voordat we onze reis naar Indonesië gaan maken. Op het moment dat wij de app installeerden stonden er nog 98 dagen op de teller, nu nog maar 28! We vinden het spannend, maar hebben er vooral heel heel heel erg veel zin in :)

Vandaag over 4 weken precies zullen wij vliegen naar Jakarta. Met wij bedoel ik Marlot en Evie, vriendinnen sinds groep 1 van de basisschool.
We gaan een reisdagboek bijhouden, voor zover het lukt, om iedereen die het wil lezen te laten weten hoe het met ons gaat en wat we aan het doen zijn. Dus lieve opa, oma, mama, papa, vriendjes en vriendinnetjes, haal gerust adem; jullie hoeven ons helemaal niet te missen of je zorgen om ons te maken, wij houden jullie van alles op de hoogte.
We zullen 6 weken blijven in Indonesië en erdoorheen trekken met onze backpack. We gaan slapen in hostels en homestays en proberen zoveel mogelijk van de cultuur mee te pakken. Vulkanen beklimmen, tempels bezoeken, steden bekennen & natuurlijk ook nog even naar het plaatselijke spa-resort. We hopen er 6 gave weken van te maken en gaan zeker proberen de mooiste foto's en teksten hier te uploaden, zodat jullie ook mee kunnen genieten.

Wij gaan snel verder met het inpakken van onze mega veel te grote backpack en het kwijlen bij mooie foto's van Indonesië op internet.
Het eerstvolgende verslag is waarschijnlijk vanuit Indonesië!

Veel liefs,
Marlot & Evie

• 27 Januari 2014 - 22:26

Linda:

lieve schatten wat heerlijk dat we jullie tóch niet hoeven te gaan missen!