Eindelijk indonesië! - Reisverslag uit Bingin, Indonesië van Evie Lodder - WaarBenJij.nu Eindelijk indonesië! - Reisverslag uit Bingin, Indonesië van Evie Lodder - WaarBenJij.nu

Eindelijk indonesië!

Door: Mar & Eef

Blijf op de hoogte en volg Evie

26 Februari 2014 | Indonesië, Bingin

Wij zitten hier nu, aan het zwembad in Ulu Watu op Bali, deze blog te schrijven. Het is hier ongeveer 30 graden en door de hoge luchtvochtigheid zweet je al een paar liter als je alleen al het trapje naar ons appartement omhoog loopt. We hebben er vanaf maandagavond tot nu over gedaan om hier te komen en het is gelukkig helemaal de moeite waard! We hebben een groot appartement, een heerlijk zwembad, het is op loopafstand van het strand en de mensen zijn ontzettend aardig. Niet gek dat we hebben besloten hier eventjes een paar daagjes te acclimatiseren :)

Onze vluchten waren prima, we zijn goed volgestopt met eten en drinken in het vliegtuig en onze overstap ging gelukkig ook zonder problemen. Onze nachtrust was het enige puntje: we hebben allebei ongeveer een half uur geslapen in de 18 uur dat we bezig waren.
Op onze tussenstop in abu dhabi zijn we toevallig een jongen tegengekomen uit schoonhoven die ook naar bali zou gaan, dus met hem reizen we de eerste paar dagen samen. Niet alleen is het gezelliger; een jongen die goed kan onderhandelen is hier in indonesië toch wel echt handig. Bij aankomst op jakarta airport kregen we niet alleen een shock van de hitte die ons tegemoetkwam maar ook van de vele indonesische mannen die zich op je storten om te vragen of je met de taxi wil. Gelukkig zijn we nu wat meer gewend en weten we welke taxi's we wel en welke we niet kunnen vertrouwen.

Aangekomen in Jakarta hebben we snel de keuze gemaakt om bijna meteen door te vliegen naar Bali, wat helaas resulteerde in weer maar twee uurtjes slaap. Maar gelukkig hebben we nu een prachtig plekje om uit te rusten. De komende dagen zullen we hier tempels bezoeken in de omgeving en zullen we proberen te gaan surfen. Zaterdag of zondag gaan we door naar Kuta, een iets noordelijker gelegen plaatsje.

Liefs en groetjes vanuit Bali!

• 26 Februari 2014 - 06:42

Aart:

Prachtig verhaal Evie. Geniet er heerlijk van ;-)

• 26 Februari 2014 - 08:03

Rik:

oe! Jaloers! Geniet van het rust moment. X

• 26 Februari 2014 - 10:42

Ruud:

Leuk verslag Evie. Wij zien uit naar de volgende berichten. geniet ervan!
    Jolanda en Ruud

• 26 Februari 2014 - 14:38

Peter Lodder:

Een leuk begin is het halve werk....veel plezier!

• 26 Februari 2014 - 16:39

Yvonne Lodder:

Geweldig. Geniet ervan ! xxx

• 26 Februari 2014 - 20:58

Thea Nieuwveld:

Hai Marlot en Evie,
    We hebben het verslag van Jolanda gekregen. Wat leuk om al wat van jullie te lezen.
    Eerst maar lekker bijtanken hè en genieten en nog eens genieten!! Aan de foto's te zien lukt dit zeker!! We volgen jullie graag!! Dikke kus. Thea en Piet

• 26 Februari 2014 - 22:17

Henk Loman:

Mooie start, Evie. Na lange reis en inspanningen in de hitte, nu eerst maar even tijd voor de "cool down". Geniet er van samen met Marlotte.

• 02 Maart 2014 - 12:15

Marlies Van Driel:

Hoi Evie,
    Wat leuk dat we jullie reis een beetje mogen meebeleven! Ik ga jullie zeker volgen! Geniet ervan!
    Liefs,
    Marlies

• 03 Maart 2014 - 10:22

Opa Oma Lodders:

Hallo Evie Alles naar je zin nog daar. Nog lekker weer.?Veel plezier samen lievertje xxxx Tiny Aart